Idiot

Satt och läste tidningen på första fikarasten. Läste om Pakistan och att folk skänkt mycket mindre pengar än till tex Haiti och Thailand. Så jag skickade in ett sms och skänkte £5 vilket är drygt 50kr. Jag frågade mina kära arbetskamrater om någon annan donerat än.

L: "våran gata blev översvämmad förra veckan och inte skänkte någon pengar till oss, så varför skulle jag skänka pengar till dom?"

jag blir chockad över hur jävla dum hon är. Hennes översvämmning var typ en stor vattenpöl på gatan. Hon gör mig förbannad...


2 kommentarer

mamma

det är min älskling det :) du är så himla snäll <3 puss älskar dig

Datum: 2010-08-24 Tid: 21:46:29
Johanna WP

Kul att du börjat uppdatera igen (även om kanske detta inlägg var med puckat än roligt)!

Datum: 2010-08-25 Tid: 20:33:35
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0