Dag 17 - mitt favoritminne



1. Gumboda hed 2005. The boppers spelade, jag och johanna hoppade och skrek och fångade deras vattenflaska och mer än så minns jag inte. men vad jag minns är att vi hade en underbar kväll!

2. Stockholm och Coldplay November 2005. Jag, Sebastian, Kajsa, Johannes och Sofia åkte ner till stockholm. Bodde hos Sofias mamma, shoppade och hängde i Stockholm och sen såg vi Coldplay live i globen. Helt underbart!

3. Alla bush/bygdeåfester. Har haft så himla roligt på dessa fester!

4. Pdol 2006. Hade en sjukt kul helg med Johanna och Alexandra. Sova i tält, se på band, dricka massa alkohol, springa omkring på campingen och träffa folk, leka koldolme i sovsäcken osv. :)

5. Ötältet i ånäset. Vet inte vilken av dom det här fotot är från. Men alla ötälten har varit roliga :)

6. Halloween 2007 (?). Förfesten var det roligaste. Farmarn skulle bli utklädd till Tjej och jag skulle måla sverigeflagga på samuels ansikte och jag visste inte hur den såg ut. Hade hur trevligt som helst.

7. Camping med Ida och Kornelia. Campade i husvagn över en helg vid bjännsjön och hade det hur mysigt som helst.

8. Alla kvällar med pojkarna vid havboviken. Brasa, prat, grillning och bad. Älskar sommaren i bygdeå!

9. Gullmark 2005. Vi hade förfest hemma hos mig på min veranda. Spelade kubb och massa och sen drog vi till Gullmark där det blev fest för hela slanten. :)

10. Alla våra kvällar med partybussen. Älskade partybussen haha.

11. Klassresan i 9an. Våran klass hade inte särskillt bra sammanhållning under högstadiet. Men när vi åkte på klassresa i 9an och campade så blev vi alla typ bästa vänner. Vi hade så himla kul och alla kom överens och det var verkligen en kväll att minnas. Synd bara att det hände just innan skolavslutningen. Hade varit kul att ha den sammanhållningen under hela högstadiet.

12. Studenten 2008. Behöver nog inte säga mer än så. Stundenten var en av de bästa dagarna i mitt liv!

13. Min englands resa våran 2008, då jag och wilf blev tillsammans i London. Helt underbar resa, och världens bästa pojke!

14. Coldplay 2009. Skulle gå med Carol men hon fick magsjuka så jag ringde Angelica som fick sluta tidigt från jobbet och vi drog till Old trafford cricket ground. Helt magisk konsert :)

15. Min 18års dag!

Har hur många fina minnen som helst, men här är några av dom!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0