Dag 20 - den här månaden

Vecka 49: Det blir jobb hela veckan. På fredag ska gänget ut i Manchester för att fira mig och Adam och resten av helgen lär bestå av bakis mat och sängliggande haha.

Vecka 50: Jobb jobb och åter jobb. Säkert en manchester trip för att fixa de sista julklapparna också. Annars blir det nog att ta det lugnt och spara pengar.

Vecka 51: Jobb framtill torsdag. På onsdag kommer mamma och morgan!! blir att hämta upp dom direkt efter jobbet :) På fredag blir det svenska julafton med svensk mat och jullklappar och på lördagen blir det engelsk jul med engelsk mat och julklappar :) På Söndag blir det väl säkert puben eller något.

Vecka 51: Mys med mamma och morgan de sista dagarna dom är här. Vi ska och dansa till ett acdc tribute band på måndagen och på tisdag kväll åker dom hem igen :( Sen är det nyår som gäller och vad jag vet så har vi ingenting palnerat än så länge.  men jag gissar att det blir att fira med det vanliga gänget i greenfield eller något :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0