Dag 22 - Det här upprör mig

Om ni går in på johannas blogg har ni ett youtube klipp som verkligen upprör mig. Jag började gråta när jag såg den videon. Människor som är elaka mot barn som inte kan försvara sig själva och som bara vill ha kärlek. Folk som våldtar barn och mördar barn och bara.. ja, jag vet inte. allt som har med barn och elakhet att göra gör mig så fruktansvärt förbannad.

Sen har vi såklart djurplågeri.. Jag klarar verkligen inte av det. Jag menar, varför ge sig på ett hjälplöst djur? Vad har det gjort dig? Hur kan man njuta av att göra något sådant. Äcklar mig.

Det är mycket som upprör mig. men dessa 2 måste vara de 2 värsta. Jag förstår bara inte hur folk kan gå på något så oskyldigt som ett barn. Finns så mycket äckliga och sjuka människor i världen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0