Dag 29 - Mina ambitioner

Mina ambitioner är att plugga upp mina betyg från gymnasiet så att jag, om jag skulle vilja, kan plugga på universitet (vilket jag förmodligen kommer vilja göra).

Jag vill ta en fotokurs och skaffa en hyffsad kamera och bli helt okej på att ta bilder. Egentligen vill jag bli hur bra som helst.. Men jag börjar med helt okej, så ser vi vad som händer!

Jag vill få ett bra jobb som ger tillräckligt med pengar så att jag och Wilf kan flytta till en egen lägenhet.. helst ett svensktalande jobb. hade ju varit typ hur perfekt som helst.

Sen är en av mina ambitioner också att bli mer motvierad till att gå och träna. Jag har insett att bara hänga i gymmet inte är min grej. Men jag hade tänkt prova mig på typ aerobics och sådana saker. Kan ju vara roligare när man är i grupp och blir taggad av varandra. Men att gå på löpband och sånt är inte min grej..


Det är väl mina ambitioner just nu. Dom känns väl ändå inte så orimliga? nu får jag fan se till att fixa det också :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0