Godafton

Tänkte uppdatera lite om vad som händer och sker :P

Var hos sjukgymnasten igår och kollade min rygg. Jag har diskbråck och har fått övningar jag ska göra varannan timma i 6 veckor. Lite sådär smådrygt att måsta sluta jobba och göra övningar osv.. men hjälper det så gör jag det mer än gärna. Ska tillbaka på måndag för att se om det blivit bättre eller om han måste ge mig andra övningar.

Vad mer? Julen börjar närma sig och jag är klar med shoppingen. I år körde jag på internetshopping och jag tror det sparade mig inte bara tid men räddade mitt psyke :P Hatar att trängas med folk och köa i timmar för att komma till kassan. Så jäkla drygt. Internet är en smart uppfinning.

I och med att julen är på g betyder det också att mamma snart kommer :) om 1 vecka och 1 dag! Så nu är det storstädning som gäller i hela huset. Vi vill att det ska vara rent och fint här när hon kommer :)

Annars mår vi bra och allt rullar på som vanligt. Jobbet suger. Wilf hänger på uni och vi ligger hemma och är nördar :P

Nu tänkte jag sova. Så vi hörs :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0