SNYGG!

Alltså hur snygg är inte denna kvinna? Jag blir typ helt ställd. Och jag älskar hennes sminkning. Tänkte försöka mig på något liknande för kvällen. kan visa resultat om det blir bra :P

Ikväll blir det utgång med gänget för att fira min och Cookies födelsedag. Blir the welly först och dricka någon öl. Sen blir det Font i Manchester där dom har superbilliga cocktails och efter det blir det 5th avenue och dansa hela natten. Jag är taggad :)

Har just kommit hem från jobbet vilket gick helt okej. Behövde inte lyfta ngt tungt eller så :) Nu ska jag slöa innan det är dags att göra sig iordning. Ska nog börja runt 5. Jag måste alltid stressa. Kunde vara kul att få ta det lugnt någon gång och inte ha panik över kläder osv :P 

Vi hörs sen :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0