Min nyarsafton

Vi skulle ju pa pubrunda igar och ganget vi skulle ut med borjade klockan halv 6, vilket vi tyckte var lite val tidigt.. sa vi tog oss inte ut forran runt 8..

Vi gick till Railway dar vi motte upp adam och ganget. de flesta blev dock utslangda pga att dom var underariga.. men vi stannade och drack, vi som var 18 och sen drog vi till the welly dar det blev biljard och sant trevligt.

sen bar det av in till uppermill och jag och wilf tog en ol pa the grandby och gick sedan till puben som lag granne (the waggon) dar resten av folket var. Det var dock alldeles for mycket folk sa vi fick sitta utanfor toaletten.. men det var kul anda. Jag bestallde en vodka redbull.. men de hade slut pa redbull men hade en dricka som hette "pussy" istallet.. sa det stora skamtet under tiden dar inne blev "do you wanna taste my pussy".. inte sa charmigt, men valdigt kul just da :P

Digsy och deras gang kom till the waggon och medans de underariga akte pa fest sa drog vi andra till church inn dar vi firade tolvslaget. Jag trodde jag skulle vara tvungen att fira 12slaget i toalettkon men han ut 2 minuter innan.. :P hata toalettkoer :P

Vi spenderade 2 timmar pa churchinn och drack en massa och pratade med trevligt folk :) Wilf och Digsy bestamde sig for att ga hem, men jag tyckte det var alldeles for kallt ute for att ga.. sen hade jag inte sarskilt bra skor att ga i heller sa jag bestammde mig for att ta taxi. hangde lite med nagra kompisar.. (som vi typ aldrig hanger med men som ar sjukt roliga da vi gar ut med dom).. det ar jons kompisar som vi oftast gar ut i manchester med.. Och Graddy som ar wilfs gamla kompis fran skolan. han har varit i sverige och forsoker lara sig svenska, sa han ar alltid rolig att prata med :P

I och med att det var nyar dock sa tog ju taxin sin lilla tid och nar den  val kom efter dryga 2 timmar hade jag ingen kansel i mina fotter eller hander :P Men jag tog mig ju hem anda :P

Hade en trevlig nyarsafton, men den hade ju fatt kunna sluta lite annorlunda :P

Har kommer lite bilder.














2 kommentarer

mamma

Oj vad fin du vart på korten.... jätte fin :) puss älskar dig

Datum: 2010-01-02 Tid: 13:11:41
Anonym

Hur träffades du och din pojkvän? :)

Datum: 2010-01-02 Tid: 13:17:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0