Onsdag

Dagen har gått helt okej idag. Inget speciellt, förutom att det varit väldigt soligt och äckligt varmt. Jag vet att man inte ska klaga då det är varmt.. men jag gillar inte att jobba då solen skiner :(

Hade tänkt titta på Flickan som lekte med elden nu, har inte sett den eller den sista filmen.. så det blir 2a idag och sista imorgon :)

Här kommer en bild på vårat grannhus förresten. Folk här är så besatta av fotboll alltså. Och jag lovar, typ varannan bil har 2 englandsflaggor på taket. Sjukt!



1 kommentarer

fia

åh! jag är så less på fotbolls-vm!

Datum: 2010-06-16 Tid: 20:03:39
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0