Skitstart på veckan

Har varit en rätt händelserik början på veckan..

första skiftet på måndagsmorgonen så hade jag och Danny ett helvete. Maskinen ville inte sammarbeta och vi var omringade av dåliga varor och hade inte mer plats att he dom.. Ingen hjälp fick vi heller. Richard sa att han inte kunde göra något och sen gick han upp till Andrew och sa att vi packade en massa skit. Tillslut fick vi iallafall rast, och efter de var det någon annans tur att vara på den maskinen. 5 min efter dom startat den så stoppar dom den för att den inte fungerade. Vi fick slita som djur i 2,5 timma men de andra fick bara göra det i 5 min.

Jag och Danny blir flygförbannade för att vi inte fick hjälp och att dom skyllde på oss att det var fel. Och tillslut fick Danny nog och gick hem. Utan att säga något till någon. Richard förbannad börjar kalla honom idiot och grejor och jag som var förbannad på Richard börjar såklart käfta emot. Vilken jävla måndagsmorgon alltså.

Danny kom iallafall in till jobbet imorse och fick en muntlig varning. Men holly och lorraine var tydligen sura för att han inte fått sparken. Dom har gått runt och varit surkärringar hela dagen och tisslat och tasslat. Och eftersom att dom hatar när jag och Danny har kul och dansar och sjunger HÖGT, så har vi självklart gjort mer av det idag.. Nu tycker jag veckan ska ta slut!

sitter på tågstationen påväg till dansen. Är inte taggad, enbart för att jag kommer hem för sent och antingen kommer försova mig imorgon eller vara sur och grinig. Vill inte vara eller göra något av det. Så ja.. Inte så taggad.

jaja, vi hörs sen. Ska lägga upp de fåtal bilder jag tog från bröllopsfesten. Blev väl typ 5 kanske? Haha.. Puss hej


1 kommentarer

Johanna WP

Nåja! Men nu har jag jobbat 16 timmar sedan dess, och du 8. Så det går ju framåt. Om än långsamt :p

Datum: 2010-06-15 Tid: 20:47:50
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0