2 ar med min alskling :)



Den 25 mars 2008 var dagen vi blev tillsammans. En regnig dag i London. Idag 2 ar senare ar vi lika lyckliga och lever ihop. Vem hade trott det? Det har varit 2 underbara ar och jag har alskat varenda minut av dom, och fler ska det bli :)

Imorgonbitti aker vi till London for att fira, eftersom att det var dar vi blev tillsammans. Blir shopping, middag pa restaurangen vi at middag pa den dagen och sen en massa mys :) kommer bli underbart!

Hoppas ni far en underbar helg, for det har jag verkligen tankt ha..

Vi hors pa sondag :)

Wilf Shaw, I love you more than anything :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0