Sa sliten!

Vaknade klockan halv 3 idag vilket jag tyckte jag fortjanade da jag kom hem runt halv 6-6 nagon gang. Kommer inte riktigt ihag haha.

Vi borjade iallafall kvallen hemma hos Angelica. Vi sminkade och gjorde iordning oss, Sari kom forbi med svenskschlager och vi skrattade, pratade, sjong, dansade och kakade wienerbrod haha.

Efter det drog vi in mot centrum och forsokte hitta en pub som en svenskkille jobbade pa. Motte upp en tjej som heter Sandra, hittade aldrig puben sa vi drog pa nagon klubb som jag tror hette Moho. Dar hangde det drygt 5-6 svenska killar som vi hangde med resten av kvallen. Runt 2-3 blev vi less pa Moho och drog med oss en kille osm heter Daniel till the gay village och dansade loss till r&b till runt klockan 4.

Vi traskade sen hem till Angelica, hamtade upp vara saker och sen fick jag skjuts till Failsworth och tog en taxi hem darifran. Alltid skont att vakna upp hemma nar man mar som jag gor idag haha.

Hade iaf en jaaavligt rolig kvall som vi verkligen maste gora om snart igen! :)

Bilder kommer sa fort jag hittat kabeln till min kamera :P
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0