Sliten

Jag har varit dalig pa att uppdatera idag.

Pa jobbet bestamde dom sig idag att vi behover gora 20 timmar overtid tills pa tisdag. Sa jag har jobbat over ikvall, ska jobba over imorgon, pa torsdag, lordag och mandag. Men det blir fina pengar.. perfekt infor London resan om 3 veckor :)

Hade tankt visa lite bilder pa vad vi har for oss pa overtiden :P


Holly

Jag (jag sag hemsk ut i ansiktet :P)

Andrew

Ipe

Danny

Danny utkladd till en av vara medarbetare. En kort kvinna med acklig hastsvans som har jobbig rost. Sa Danny sprang runt pa sina knan och skrek Andrew precis som henne. Jag holl pa do av skratt.

sen blev jag lite gaga! haha.. bad romance spelades pa radion och jag sprang omkring och sjong och dansade robotdansen osv.. jag har talang!


1 kommentarer

mamma

Ja det ser inte ut att gå nån nöd på er när ni jobbar över :P puss på dig knasboll <3 <3

Datum: 2010-03-04 Tid: 11:30:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0