A beautiful day

Idag har det varit stekhett och soligt. Jag och Wilf bestamde oss for att ga pa promenad och ha picknick nagonstans uppe pa kullarna. Vi tog med Jack saklart och satt och chillade i solen. Det var underbart :) Lite val varmt dock, 27 grader.. haha.

Sen blev det Kingfisher for middagen och nu har jag just avslutat mitt skypande med Petter. Underbart att fa hora hans rost igen. Jag saknar petter och jag langtar tills jag far se honom i sommar igen!

Har kommer lite bilder fran idag!
















Aven fast jag bor har och sett det forut, sa blir jag alltid helt tagen av usikten fran kullarna. Det ar underbart. Man blir lite bortskamd och gar aldrig riktigt upp och kollar pa det.. Men det ar nagot jag ska gora massor i sommar. Ga pa promenader runt kullarna och bara njuta av hur fint det ar har!


1 kommentarer

fia

jättefina bilder! jag saknar dig!

Datum: 2010-05-26 Tid: 10:09:41
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0