Gårdagen och idag

Igår var det personalfest för alla Subway chefer i Manchester, Bolton och Leeds. Jag var Angelicas +1 och vi drog till the livingroom där festen hölls. Det var väldigt fint där och vi var med på gästlistan och fick 3 gratis drinkar och buffe var det också. Kände mig väldigt utanför dock då alla pratade jobb och kände varandra.. Var trevligt dock.

Efter det drog jag och Angelica till the venue där det blev en massa dans till gamla klassiker så som jackson 5 osv :) Sjukt kul! Billigt dricka så man blev ju lite rund under fötterna. Angelica fick ragg så jag åkte hem till henne och packade mina saker och tog en taxi till Oldham där jag mötte upp Wilf Kev och Luke som tog en taxi hem med mig.

Idag har jag varit halvdöd. Åkte in till Uppermill för att betala in en check som jag fick från skatteverket här i England. Dom har betalat mig 6500 kr tillbaka i skatt. Det var en väldigt trevlig överraskning :) Sen köpte jag frukost till mig och min käresta som låg hemma och sussade så sött.

Gick på puben med Wilf, Adam och Beckie och tittade på United - Blackburn (7-1 utklassning!) och sen blev det hem, städa hallen åt carol och sen har jag bott i sängen. Väldigt sliten. Nu hade jag tänkt titta på lite svenska tvserier och sen kanske ta ett bad.. eller om jag ska spara min lush badbomb till imorgon istället. Vi får se.

Jaja, vi hörs imorgon iallafall :)
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0