14 februari - alla hjärtans dag

"To the one i love on valentines day. Now that its valentines day i just wanted to say.. I never knew love could bring so much happiness to each moment of every day, I never knew how wonderful love could be until i fell in love with you. Being in love With you has changed my life. Happy valentines day"

Trodde inte jag skulle få någonting av Wilf idag, men jag fick ett supersött kort (det som står ovanför) och en ask choklad :) Sen lagade han middag åt mig och vi myste ner oss i soffan och tittade på nyckeln till friheten. Har haft en väldigt mysig kväll :)

Nu är det dags att sova så jag orkar med morgondagen. wilf och jag hade tänkt ge oss ut på en joggingrunda om vädret tillåter.

Hoppas ni alla har haft en underbar alla hjärtans dag. Puss och godnatt.


1 kommentarer

Lixy

Bra blogg :)

Datum: 2011-02-15 Tid: 09:16:26
Blogg: http://lixy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0