Förbjud...

Internet shopping borde vara förbjudet. Så enkelt att bara klicka hem en massa kläder. Har varit inne på H&Ms webshop och hittat massor av grejor jag vill ha. Åh så jag önskar att jag vore rik. När kornelia är här tänkte jag åka in och kolla lite på h&m. är i behov av lite underkläder och tröjor. äger typ bara klänningar. och nu när jag har mina kära jeans, skulle det vara trevligt att ha lite toppar, och h&m är ju billigt.

Förövrigt hittade jag den här på asos.com som kommer bli min när jag får lite mer pengar.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0