hahah

Förövrigt fick jag hem en beställning av kamera grejor häromdagen (jag visar dom typ imorgon). Beställde dom till mammas hus och hon skickade hit dom (hon är en ängel).. Jag fick för mig att prova dom nu när vi kom hem från restaurangen och blev skitförbannad då ingen av filterna passade mitt objektiv. Ingenting jag köpte passsade. Jag svor och var förbannad osv osv. Satte mig vid datorn och lugnade ner mig lite.. gick och provade igen och det visade sig att jag försökte skruva fast dom fel väg.. ja, tur man är smart :S


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0