Gnäll inlägg

Varför kan jag inte sova? Spelar ingen roll om jag sovit 3 timmar eller 9 timmar kvällen innan, jag kan fortfarande inte sova på kvällen. Jag börjar bli riktig less på att vara dyng trött 24/7 :/


Utöver det så sa jag i princip åt min jobbarkompis att hålla käften och han inte ska prata med mig om han inte har något vettigt att säga. Han är en sån som sprider rykten bara för att han älskar att se folk förbannade, och han gör allt för att få mig på dåligt humör. Jag sa till honom att jag är less på att han beter sig som en liten unge då han är 38 år gammal. Åh, jävla dårhus! 


1 kommentarer

Johanna WP

Beställ! Betalade under 300 för de där sakerna. Kanske inte är världens tiptop kvalitet på filtrena, men har hört att de ska kännas rejäla för det lilla priset iaf!

Datum: 2011-01-25 Tid: 11:31:06
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0