La Tasca

Igår var det middag med tjejerna som stod på schemat. Vi fick vänta 40 min på ett bord så vi drack några rundor öl och sen var det dags för mat, och vi var alla rätt runda under fötterna :P Käkade Tapas på La Tasca och det var underbart gott! Sen blev det dags att skicka iväg dom på klubben och för mig att ta sista tåget hem.

När jag kom hem hade Wilf "fest". Kompisarna var över, och dom spelade fifa och drack öl. Tog några öl och sen kände jag att det började gå utför för mig så jag gick och la mig.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0