Ont i munnen

Idag var det dags för besök hos tandläkaren. Mina allra första lagningar. Hela veckan har jag skrämt upp mig själv för den där jäkla sprutan dom ger en och jag skakade då jag gick in i rummet. Men han la på en bedövande kräm så sprutorna (fick 3!!) kändes knappt. Sen var det borrning och fyllning och ja, jävligt obehagligt alltså. Hatar ljudet av borren. Gick fort dock och hux flux var jag på jobbet. Såg ut som ett miffo när jag försökte le, men det får man leva med. När bedövingen slutade verka fick jag världens huvudvärk dock och nu värker det i munnen.. jag som hade tänkt göra en videoblogg idag :S

Istället för en videoblogg kan jag bjuda på en underbar låt. Denna kvinna har en sån härlig röst och hennes nya album är super!

Vi hörs imorgon :)




0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0