Pots and pans.

Haft en jävla skitdag på jobbet. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att diskutera som en normal människa istället för att komma fram och skrika åt en och få en att känna sig helt värdelös då man gjort ett litet fel. :/


Behövde få ut mina aggressioner när jag kom hem så det blev gymmet. Skönt som fan kan jag lova och väldigt kul. Jag gillar Zumba :)

Nu är det dags för en dusch och sen läsa lite och sova. Känns skönt att ha Wilf hemma igen. Sover inte så bra ensam :/

Puss hej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0