Hej.

Jävla drama på jobbet alltså. Fick veta att Tracey snackar skit om mig hela tiden.  Igår var vi på ipes maskin. Det är block som man ska sätta små airfresheners på (skitkonstigt jag vet). Jag var där första skiftet och allt gick super bra. Jag satte fast airfresheners på blocken. Sen var det Traceys tur att vara där och hon sätter fast knappt dom.. så när holly lyfter upp dom för att stoppa in dom i en maskin faller dom av. Så hon säger till Tracey och hon kommer ut med:
"Well why dont you get the A-team back on here. They are so perfect.. they can't do anything wrong. And one of the girls in that team never does anything and is never even here." (där syftade hon på mig)


sen pratade hon om mig häromdagen och klagade på att jag åt en macka. Jag är inte den enda som äter mackor på jobbet. Jag kan inte äta frukost hemma på morgonen för att jag mår illa.. Men så börjar hon klaga. Men inte fan kan hon säga sånt till mig personligen? jag menar, det är löjliga saker hon säger. Jag orkar inte ens konfrontera henne.. hon står aldrig för saker hon säger. Men det som irriterar mig mest är att hon snackar skit.. hela tiden.. och jag ser när hon gör det.. för hon är jävligt tydlig med det. Ser äcklad ut och den hon pratar med stirrar på mig. Ja, men fine. snacka skit om mig om du vill, men kom inte sen och låtsas som att du är min bästa vän. 45 år gammal och beter sig som en jäkla tonåring. Gud så less jag blir. Orkar inte försöka med henne längre. Synd också att man ska vara bra kompis med hennes son. Tur att han inte är likadan som henne.

Så, behövde gnälla lite. Det är sånna här inlägg ni får i den här bloggen. När jag är arg och irriterad. :P blir roligt att läsa, eller hur!


1 kommentarer

mamma

jätte kul faktiskt...vill ju både läsa om gott och ont för det är ju din vardag det handlar om... snart får jag nog komma och fixa till kärringen en gång för alla :P älskar dig mest i världen <3 <3

Datum: 2011-03-04 Tid: 18:24:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0